fredag 8 februari 2013

Söt så man vill äta upp...

Ruth är mitt hjärta. Min stora kärlek. Jag vet att ni som läser detta vet vad jag pratar om. Den är total, den kärlek jag känner för min dotter. Aldrig förr har jag upplevt att bli älskad så, då hon inte har några förutfattade meningar, inga krav, inte valt att älska mig - hon bara gör! UNDERBART!

Sen att hon är så rolig att man skrattar så man gråter gör ju inte saken sämre :)

Ikväll skulle farmor varit barnvakt (föräldrarna skall gå på The Hives och lyssna på förbandet Fume där min kusin Jacob är gitarrist), men nu ville det sig så att farmor blev ledig hela fredagen och därmed tog med sig Ruth upp till farfar. Härligt med en dag på landet, med snö upp till midjan.

"Nu åker jag till farfar och åker traktor. Hej då mamma!" (Sen tog hon min nya mössa och drog till Ämtervik)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar